Geri metai (2006)

A Good Year • Хороший год

20061h 57mN-13, ,
 
Metai:
Šalis:
Kino studija:
Rezultatai Lietuvoje:Pajamos: 165 tūkst. Lt. Žiūrovų: 14 tūkst.
Biudžetas:$35,000,000.00
Pajamos:$42,064,105.00
Reklama

Aprašymas

R. Crowe‘o ir R. Scotto duetas, padovanojęs „Oskaru“ įvertintą „Gladiatorių“, žiūrovams pateikia naują bendrą kūrinį – juokingą ir kartu dramatišką istoriją, kuri nepaliks abejingo nė vieno žiūrovo.

Finansų ekspertas iš Londono Maksas Skineris (akt. R. Crowe‘as) vyksta į nuostabųjį Provansą – šioje Prancūzijos dalyje yra nedidelis vynuogynas, kurį jis paveldėjo mirus dėdei Anri. Nemenkų finansinių sunkumų turintis Maksas planuoja parduoti paveldėtą vynuogyną, tačiau netikėtai ši kelionė į nuostabaus grožio gamtos kampelį, kur jis praleido laimingus vaikystės metus, tampa visiškai nauju ir labai netikėtu jo gyvenimo etapu.

Atvykus paaiškėja, jog dėdės verslas – ant žlugimo ribos. Namas beveik sugriuvęs, o rūsiai pilni butelių su prarūgusiu gėralu. Maža to, netikėtai iškyla dar viena problema. Vieną gražią dieną į duris pasibeldžia žavi amerikietė ir pareiškia, kad ji – seniai dingusi Makso pusseserė, dėdės Anri duktė, taigi ir teisėta vynuogyno paveldėtoja. Nejau Maksui teks palikti Provanso idilę ir grįžti į niūrų Londoną? Ne taip greitai. Juk viskas tik prasideda! O kur dar meilės istorija…

Reklama

Specialus Go3 televizijos pasiūlymas tinklapio VisiFilmai.lt lankytojams: su kodu VISI30 Go3 televizijos planą “TV ir filmai” galite įsigyti su 30% nuolaida taikoma pirmiems trims mėnesiams! Kodu VISI30 galite pasinaudoti iki 2024 vasario 29 d. Daugiau informacijos

Aktoriai ir filmavimo komanda

Russell Crowe

Max Skinner

Albert Finney

Henry Skinner

Marion Cotillard

Fanny Chenal

Abbie Cornish

Christie Roberts

Tom Hollander

Charlie Willis

Freddie Highmore

Young Max Skinner

Daniel Mays

Bert the Doorman

Režisierius

Ridley Scott

Režisierius

Prodiuseris

Ridley Scott

Prodiuseris
Pridėti apžvalgą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Vartotojų atsiliepimai

  1. Simonas

    Russellas Crowe ir Ridley Scottas – du didžiojo ekrano genijai. Abu žavi žiūrovus jau daugybę metų, dirbdami skirtingose kameros pusėse. Režisierius R.Scottas jau tris kartus buvo nominuotas „Oskarui“ – už „Telmą ir Luizą“ 1991-aisiais, „Gladiatorių“ 2000-aisiais ir „Juodojo vanago žūtį“ 2001-aisiais. Už R.Scotto „Gladiatorių“ akorius R.Crowe gavo „Oskarą“, o už vieną ankstesnį („Informatorius“ 1999-aisiais) ir vieną vėlesnįjį („Nuostabus protas“ 2001-aisiais) dar buvo nominuotas garbingiausiam apdovanojimui.

    „Gladiotarius“, be abejo, yra tas filmas, kuris ne tik sieja šiuos du kino meistrus, bet ir yra ryškiausia juosta, kuria galima prisiminti paminėjus bet kurį iš šių žvaigždžių. Būtent didelio biudžeto juostos ir yra R.Scotto „pagrindinis darbas“ – be jau minėto „Gladiatoriaus“, režisierius statė tokias juostas kaip „1492: Rojaus užkariavimas“, „Juodojo vanago žūtis“, „Hanibalą“ ir kitus, o išgarsėjo aštuntojo dešimtmečio pabaigoje-devinto dešimtmečio pradžioje darbais „Svetimas“ ir „Bėgantis skustuvo ašmenimis“.

    Kuomet garsenybės imasi darbo, iš pirmo žvilgsnio, niekuo neišsiskiriančiuose filmuose, man kyla klausimas: ko jie tokiu filmu siekia? Dažnas pavyzdys, kuomet garsūs ekrano meistrai imasi darbo dėl pinigų, retkarčiais dėl labdaringų tikslų, kartais – norėdami išbandyti kažką naujo ir neįprasto. Ridley Scottas per savo kelis dešimtmečius trunkančią svaiginančią režisieriaus karjerą tikrai yra išbandęs jau viską. 2005-aisiais pasirodęs jo istorinis epas „Dangaus karalystė“ patyrė didžiulį finansinį fiasko, o kritikų gal kiek ir per daug buvo išpeiktas. Vis dėl to, šiam režisieriui ir prodiuseriui vargu ar būtų sunku surinkti lėšų naujam stambiabiudžečiam filmui. Bet „Geri metai“ net neapsimeta būti tokiu.

    Ridley Scottas ir Russellas Crowe ėmėsi darbo romantinėje dramoje. Šį filmą gerbėjai iš anksto paskubėjo sutikti švilpimu, juostą išvydę kritikai taip pat pagailėjo komplimentų šiam dviejų žvaigždžių projektui. Klausimas – kodėl?

    „Geri metai“ yra paprastas, lengvas ir savaime bėgantis filmas. Jokių nenuspėjamų siužeto vingių, jokių staigmenų ekrane – tu iš anksto žinai, kuo tai baigsis, bet tai neatima malonumo. Atsakymas, kodėl R.Scottas ir R.Crowe ėmėsi šio filmo – noras pailsėti. Sėkmingas, ryžtingas, kompromisų nepripažįstantis ir ne visada garbingai žaidžiantis biržos makleris Maksas Skineris (akt. R.Crowe) iš verdančio Londono nubloškiamas į tylų ir ramų vynuogyną Prancūzijoje, kuriame jis praleido geriausias vaikystės vasaras. Tikėtina, jog to labiausiai trokšta ir du draugai – R.Scottas ir R.Crowe – nuo didelių, brangių ir galingų projektų kartais pasislėpti ten, kur ramu. Ramumas ir paprastumas – du pagrindiniai „Gerus metus“ apibūdinantys bruožai.

    Nepritariu daugumai JAV kino kritikų, kurie peikia „Gerus metus“. Taip, iš tokio garsenybių dueto galima tikėtis kažko daugiau. Taip, tokiems kino meistrams imtis tokio projekto yra resursų ir talento švaistymas. Bet tikiu, kad tikslas buvo pailsėti patiems ir kartu sukurti kažką paprasto. Juolab, kad prie kinematografinių aspektų nieko negalima „Geriems metams“ prikišti – personažai puikūs, vaidyba labai gera, muzika užburianti, o režisūra ir montažas tiesiog klasiški.

    Lygiai prieš metus (neįtikėtina, bet lygiai lygiai) buvo rodytas Camerono Crowe filmas „Elizabettaunas“ su Orlando Bloomu ir Kirsten Dunst. Šis filmas taip pat buvo nepalankiai sutiktas kritikų. Aš randu tarp šių filmų sąsajų: abiejų jų tikslas – suteikti žiūrovui malonų įspūdį ir atgaivinti kokį pridusintą vidinį jausmą. Šildo ne tik mylimas žmogus ar radiatorius – sušildyti gali ir filmas: tiek „Elizabettaunas“, tiek „Geri metai“.

    Ko iš tikrųjų verti R.Crowe ir R.Scottas pamatysime lygiai po metų – kino teatruose pasirodys kriminalinė drama „Amerikos gangsteris“, kuriame vadovaujami R.Scotto pasirodys R.Crowe, Denzelis Washinghtonas, Cuba Goodingas jaunesnysis ir kiti.

    8,0 rating

    Russellas Crowe ir Ridley Scottas – du didžiojo ekrano genijai. Abu žavi žiūrovus jau daugybę metų, dirbdami skirtingose kameros pusėse. Režisierius R.Scottas jau tris kartus buvo nominuotas „Oskarui“ – už „Telmą ir Luizą“ 1991-aisiais, „Gladiatorių“ 2000-aisiais ir „Juodojo vanago žūtį“ 2001-aisiais. Už R.Scotto „Gladiatorių“ akorius R.Crowe gavo „Oskarą“, o už vieną ankstesnį („Informatorius“ 1999-aisiais) ir vieną vėlesnįjį („Nuostabus protas“ 2001-aisiais) dar buvo nominuotas garbingiausiam apdovanojimui.

    „Gladiotarius“, be abejo, yra tas filmas, kuris ne tik sieja šiuos du kino meistrus, bet ir yra ryškiausia juosta, kuria galima prisiminti paminėjus bet kurį iš šių žvaigždžių. Būtent didelio biudžeto juostos ir yra R.Scotto „pagrindinis darbas“ – be jau minėto „Gladiatoriaus“, režisierius statė tokias juostas kaip „1492: Rojaus užkariavimas“, „Juodojo vanago žūtis“, „Hanibalą“ ir kitus, o išgarsėjo aštuntojo dešimtmečio pabaigoje-devinto dešimtmečio pradžioje darbais „Svetimas“ ir „Bėgantis skustuvo ašmenimis“.

    Kuomet garsenybės imasi darbo, iš pirmo žvilgsnio, niekuo neišsiskiriančiuose filmuose, man kyla klausimas: ko jie tokiu filmu siekia? Dažnas pavyzdys, kuomet garsūs ekrano meistrai imasi darbo dėl pinigų, retkarčiais dėl labdaringų tikslų, kartais – norėdami išbandyti kažką naujo ir neįprasto. Ridley Scottas per savo kelis dešimtmečius trunkančią svaiginančią režisieriaus karjerą tikrai yra išbandęs jau viską. 2005-aisiais pasirodęs jo istorinis epas „Dangaus karalystė“ patyrė didžiulį finansinį fiasko, o kritikų gal kiek ir per daug buvo išpeiktas. Vis dėl to, šiam režisieriui ir prodiuseriui vargu ar būtų sunku surinkti lėšų naujam stambiabiudžečiam filmui. Bet „Geri metai“ net neapsimeta būti tokiu.

    Ridley Scottas ir Russellas Crowe ėmėsi darbo romantinėje dramoje. Šį filmą gerbėjai iš anksto paskubėjo sutikti švilpimu, juostą išvydę kritikai taip pat pagailėjo komplimentų šiam dviejų žvaigždžių projektui. Klausimas – kodėl?

    „Geri metai“ yra paprastas, lengvas ir savaime bėgantis filmas. Jokių nenuspėjamų siužeto vingių, jokių staigmenų ekrane – tu iš anksto žinai, kuo tai baigsis, bet tai neatima malonumo. Atsakymas, kodėl R.Scottas ir R.Crowe ėmėsi šio filmo – noras pailsėti. Sėkmingas, ryžtingas, kompromisų nepripažįstantis ir ne visada garbingai žaidžiantis biržos makleris Maksas Skineris (akt. R.Crowe) iš verdančio Londono nubloškiamas į tylų ir ramų vynuogyną Prancūzijoje, kuriame jis praleido geriausias vaikystės vasaras. Tikėtina, jog to labiausiai trokšta ir du draugai – R.Scottas ir R.Crowe – nuo didelių, brangių ir galingų projektų kartais pasislėpti ten, kur ramu. Ramumas ir paprastumas – du pagrindiniai „Gerus metus“ apibūdinantys bruožai.

    Nepritariu daugumai JAV kino kritikų, kurie peikia „Gerus metus“. Taip, iš tokio garsenybių dueto galima tikėtis kažko daugiau. Taip, tokiems kino meistrams imtis tokio projekto yra resursų ir talento švaistymas. Bet tikiu, kad tikslas buvo pailsėti patiems ir kartu sukurti kažką paprasto. Juolab, kad prie kinematografinių aspektų nieko negalima „Geriems metams“ prikišti – personažai puikūs, vaidyba labai gera, muzika užburianti, o režisūra ir montažas tiesiog klasiški.

    Lygiai prieš metus (neįtikėtina, bet lygiai lygiai) buvo rodytas Camerono Crowe filmas „Elizabettaunas“ su Orlando Bloomu ir Kirsten Dunst. Šis filmas taip pat buvo nepalankiai sutiktas kritikų. Aš randu tarp šių filmų sąsajų: abiejų jų tikslas – suteikti žiūrovui malonų įspūdį ir atgaivinti kokį pridusintą vidinį jausmą. Šildo ne tik mylimas žmogus ar radiatorius – sušildyti gali ir filmas: tiek „Elizabettaunas“, tiek „Geri metai“.

    Ko iš tikrųjų verti R.Crowe ir R.Scottas pamatysime lygiai po metų – kino teatruose pasirodys kriminalinė drama „Amerikos gangsteris“, kuriame vadovaujami R.Scotto pasirodys R.Crowe, Denzelis Washinghtonas, Cuba Goodingas jaunesnysis ir kiti.

Scott Free Productions
Geri metai (2006)

Kino nuotaikos

absurdiškas aistringas aktualus ambicingas apgailėtinas apokaliptinis atmosferinis autentiškas avantiūrinis baisus bauginantis brutalus chaotiškas daugialypis daugiasluoksnis didingas didvyriškas distopinis dramatiškas drąsus dvasingas dviprasmiškas džiaugsmingas egzotiškas ekscentriškas emocingas energingas epinis filosofiškas futuristinis gaivus galingas gąsdinantis gilus gražus grėsmingas grubus įdomus ikoniškas įkvepiantis informatyvus intensyvus intriguojantis introspektyvus intymus įsimintinas įspūdingas išradingas istorinis įtemptas įtikinantis įtraukiantis jaudinantis jausmingas jautrus juokingas kerintis kerštingas kinematografinis klasikinis komiškas kontroversiškas kruvinas kūrybingas kvailas lavinantis linksminantis magiškas meistriškas meninis mielas mįslingas muzikalus narsus neatsispiriamas negražus nenuspėjamas nepamirštamas nerealus nerimą keliantis nerūpestingas nesenstantis nestandartinis netikėtas netradicinis niūrus nostalgiškas novatoriškas nuoširdus nuostabus painus pakylėjantis paliečiantis paslaptingas patrauklus poetiškas prieštaringas protingas provokuojantis psichologinis puikus realistiškas romantiškas ryškus satyriškas siaubingas šiurkštus smagus šmaikštus šokiruojantis spalvingas sprogstantis stebuklingas stilingas subtilus sudėtingas sukrečiantis suktas sunkus tamsus tragiškas trikdantis unikalus užburiantis vaizdingas žaismingas žavingas žiaurus