Metai: | 2022 |
---|---|
Šalis: | JAV Italija |
Kino studija: | Sky MeMo Films 3 Marys Entertainment Amazon Prime Video The Apartment Frenesy Film Company |
Biudžetas: | $18,000,000.00 |
Pajamos: | $14,134,907.00 |
Aprašymas
Režisieriaus Lucos Guadagnino ir aktoriaus Timothée Chalamet duetas jau spėjo tapti kokybės ženklu. Filme „Kaulai ir visa kita“ prie jų prisijungia Venecijos kritikų širdis pavergusi kylanti žvaižgdė Taylor Russel. Filme ji vaidina paauglę Maren, kuri ką tik su tėvu persikraustė į mažą Virdžinijos miestelį. Nuolat ieškoti naujų namų juos verčia bauginanti Maren paslaptis, ir mergina tuoj vėl turės leistis į kelią – šįsyk jau viena. Mokydamasi savarankiškai išgyventi visuomenės paraštėse, ji sutinka Lį, su kuriuo iškart pajaučia nepaaiškinamą bendrystę. Taip prasideda jų odisėja Reigano laikų Amerikos paribiais, užkampiais ir klystkeliais. Tačiau pabėgti nuo praeities nėra taip lengva. Kas nugalės – prigimtis ar meilė? Šis Venecijos kino festivalyje už geriausią režisūrą apdovanotas švelnaus trapumo ir laukinio intensyvumo filmas pina siaubo ir romantinius elementus į įtraukiančią meilės istoriją stiprių nervų žiūrovams.
Vaidina
Daugiau Luca Guadagnino filmų
Jums taip pat gali patikti
Aktoriai ir filmavimo komanda
Taylor Russell
Mark Rylance
Anna Cobb
André Holland
Michael Stuhlbarg
David Gordon Green
Jessica Harper
Chloë Sevigny
Jake Horowitz
Burgess Byrd
Hannah Barlow
Režisierius
Luca Guadagnino
Scenaristas
David Kajganich
Vartotojų atsiliepimai

Maištinga Siela
Sakyčiau, režisierius nėra čia toks įdomus ir aštrus, koks buvo provokuojančioje „Suspirija“ filme, tačiau vis tiek išgauna savo režisūrine maniera tai, ką galima pavadinti nepriklausoma ir individualizuota režisūra. Žiūrėdamas šį filmą, prisiminiau, nestandartinį filmą apie vampyrus „Bizantija“ (2012), kurį režisavo Neil Jordan, o pastarasis bandė pažvelgti į vampyrizmą visiškai kitu rakursu nei ankstesniame savo kultiniame darbe „Interviu su vampyru“ (1994). Manau, panašiai ir Luca Guadagnino bando nagrinėti visiškai kitą monstriškumo aspektą t. y. papasakoti, ką reiškia būti monstru iš žmogiškosios perspektyvos. Galiausiai į patį filmą galima žiūrėti kaip į alegoriją t. y. kaip du tėvų traumuoti jaunuoliai keliauja per JAV mėlynu pikapu ir bando užgydyti savas žaizdas. Nepasakyčiau, kad filmas sužavėjo, pirmoji jo pusė gana sunkiai pasidavė, tačiau pripratus prie filmo atmosferos ir idėjos, antroji filmo dalis, mano akimis, ūgtelėjo.
Sakyčiau, režisierius nėra čia toks įdomus ir aštrus, koks buvo provokuojančioje „Suspirija“ filme, tačiau vis tiek išgauna savo režisūrine maniera tai, ką galima pavadinti nepriklausoma ir individualizuota režisūra. Žiūrėdamas šį filmą, prisiminiau, nestandartinį filmą apie vampyrus „Bizantija“ (2012), kurį režisavo Neil Jordan, o pastarasis bandė pažvelgti į vampyrizmą visiškai kitu rakursu nei ankstesniame savo kultiniame darbe „Interviu su vampyru“ (1994). Manau, panašiai ir Luca Guadagnino bando nagrinėti visiškai kitą monstriškumo aspektą t. y. papasakoti, ką reiškia būti monstru iš žmogiškosios perspektyvos. Galiausiai į patį filmą galima žiūrėti kaip į alegoriją t. y. kaip du tėvų traumuoti jaunuoliai keliauja per JAV mėlynu pikapu ir bando užgydyti savas žaizdas. Nepasakyčiau, kad filmas sužavėjo, pirmoji jo pusė gana sunkiai pasidavė, tačiau pripratus prie filmo atmosferos ir idėjos, antroji filmo dalis, mano akimis, ūgtelėjo.