Metai: | 2023 |
---|---|
Šalis: | JAV UK |
Kino studija: | Universal Pictures Atlas Entertainment Syncopy Films |
Filmas kolekcijose: | Brangiausi filmai |
Biudžetas: | $100,000,000.00 |
Aprašymas
Amerikiečių fiziko Roberto Oppenheimerio, vadovavusio pirmajam branduolinių ginklų kūrimui, gyvenimo istorija. R. Openheimeriui priklauso idėja suburti visus fizikus, dirbančius atominės bombos srityje, į vieningą mokslinį centrą Los Alamose, JAV. Filmas sukurtas pagal Pulicerio premiją laimėjusią Kai Bird ir velionio Martin J. Sherwin knygą „Amerikos Prometėjas: J. R. Openheimerio triumfas ir tragedija“.
Biografinė drama „Openheimeris“ nufilmuota naudojant „IMAX“ didelio formato juostos kameras, įskaitant pirmą kartą juodai baltą analoginę fotografiją.
Vaidina
Video
Recenzijos
Daugiau Christopher Nolan filmų
Dunkirk (2017)
Inception • Начало
The Dark Knight • Тёмный рыцарь
The Prestige (2006)
Jums taip pat gali patikti
Stone • Стоун
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
Inside (2023)
Aktoriai ir filmavimo komanda
Cillian Murphy
J. Robert Oppenheimer
Emily Blunt
Katherine 'Kitty' Oppenheimer.
Matt Damon
Gen. Leslie Groves Jr.
Robert Downey Jr.
Lewis Strauss
Florence Pugh
Jean Tatlock
Benny Safdie
Edward Teller
Michael Angarano
Robert Serber
Josh Hartnett
Ernest Lawrence
Rami Malek
David Hill
Kenneth Branagh
Niels Bohr
David Krumholtz
Isidor Isaac Rabi
Alden Ehrenreich
Senate Aide
Matthew Modine
Vannevar Bush
Gary Oldman
Harry S. Truman
Alex Wolff
Luis Walter Alvarez
Casey Affleck
Boris Pash
Emma Dumont
Jackie Oppenheimer
David Dastmalchian
William L. Borden
Christopher Denham
Klaus Fuchs
Scott Grimes
Counsel
James D'Arcy
Patrick Blackett
Louise Lombard
Ruth Tolman
Jason Clarke
Roger Robb
Josh Peck
Kenneth Bainbridge
Tony Goldwyn
Gordon Gray
Gustaf Skarsgård
Hans Bethe
Trond Fausa Aurvåg
George Kistiakowsky
Devon Bostick
Seth Neddermeyer
Harrison Gilbertson
Philip Morrison
Olivia Thirlby
Lilli Hornig
James Remar
Henry Stimson
Režisierius
Christopher Nolan
Režisierius
Scenaristas
Christopher Nolan
Scenarijaus autorius
Prodiuseris
Christopher Nolan
Prodiuseris
Pridėti apžvalgą Atšaukti atsakymą
Maištinga Siela
Ar teisingai Nolanas interpretuoja ir sudeda asmenybės akcentus – sunku pasakyti, bet interpretacijos juk neišvengsi meniniame filme. Sakyčiau, pasirinkta saugi pozicija: pačiam žiūrovui nuspręsti, ar Openheimeris buvo blogio genijus, ar tik svajoklis mokslininkas, kuriuo pasinaudojo vyriausybė? Nepaprastai daug dėmesio skiriama Openheimerio politinėms pažiūroms (mat, brolis buvo užkietėjęs komunistas, o bombos kūrimas toks slaptas darbas…), kad vyriausybė po visko nenustojo tąsyti jo po procedūras dėl saugumo. Žodžiu, aktorius Cillian Murphy bus dar ilgai prisimenamas ir linksniuojamas per ateinantį apdovanojimų ceremonijų sezoną, beveik tuo neabejoju. Visgi manau, kad filmo sėkmė yra ne filmo netikėtume, bet jo ambicijose iš paprastos asmeninės dramos išspausti neregėto masto JAV nacionalinį asmens kultą, kitaip sakant, filmu pastatyti herojinį paminklą, kokius ir mėgsta masinis žiūrovas, o Nolanas pasistengė iš peties: iš keliasdešimties nufilmuotų ilgų kadrų sudurstyti pasiutusį tango ir sukelti įspūdį, kad tai labai sudėtinga istorija. Nesudėtinga, patikėkite, tik tą padaro montažinis triukas, tad nesumeluosiu sakydamas, kad filmas šiek tiek perdėtai pompastiškas, tarsi antrinantis atominiam sprogimui, bet ar ne toks turėtų būti Didysis masinis Holivudo kinas?
Ar teisingai Nolanas interpretuoja ir sudeda asmenybės akcentus – sunku pasakyti, bet interpretacijos juk neišvengsi meniniame filme. Sakyčiau, pasirinkta saugi pozicija: pačiam žiūrovui nuspręsti, ar Openheimeris buvo blogio genijus, ar tik svajoklis mokslininkas, kuriuo pasinaudojo vyriausybė? Nepaprastai daug dėmesio skiriama Openheimerio politinėms pažiūroms (mat, brolis buvo užkietėjęs komunistas, o bombos kūrimas toks slaptas darbas…), kad vyriausybė po visko nenustojo tąsyti jo po procedūras dėl saugumo. Žodžiu, aktorius Cillian Murphy bus dar ilgai prisimenamas ir linksniuojamas per ateinantį apdovanojimų ceremonijų sezoną, beveik tuo neabejoju. Visgi manau, kad filmo sėkmė yra ne filmo netikėtume, bet jo ambicijose iš paprastos asmeninės dramos išspausti neregėto masto JAV nacionalinį asmens kultą, kitaip sakant, filmu pastatyti herojinį paminklą, kokius ir mėgsta masinis žiūrovas, o Nolanas pasistengė iš peties: iš keliasdešimties nufilmuotų ilgų kadrų sudurstyti pasiutusį tango ir sukelti įspūdį, kad tai labai sudėtinga istorija. Nesudėtinga, patikėkite, tik tą padaro montažinis triukas, tad nesumeluosiu sakydamas, kad filmas šiek tiek perdėtai pompastiškas, tarsi antrinantis atominiam sprogimui, bet ar ne toks turėtų būti Didysis masinis Holivudo kinas?